Alla inlägg under juni 2010

Av Börje - 8 juni 2010 21:02

Idag har min matte inte varit riktigt klok... IGEN    Hon tog med mig till Tanne ridskola på lunchen för att.. Ja, inte vet jag vad det skulle vara bra för. Hästar är ju fina och så och inte särskilt skrämmande, men när dom börjar lukta mig i baken, då tycker jag faktiskt att de är lite VÄL närgångna 

  

Läskigt va!?

 

Jag blev så matt så jag blev tvungen att lägga mig en stund.

  

 

Nä, då tycker jag det är bättre när Liliann har med sig lilla Becky på jobbet. Kolla in sötnosen (NEJ Liliann, jag menar hunden!!!)

  

Hjälp, nu kommer husse med dammsugaren. Bäst jag drar    

 

Tjing / Börje

Av Börje - 1 juni 2010 21:39

Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Det är mattes fel!!! Hon lämnar inte ifrån sig datorn en enda sekund... Nu har jag tagit tillfället i akt och passar på när hon har lagt sig i sängen. (latmask)

Idag blir det lite bilder från månaden som gått. Jag vill också passa på att tala om att jag har två små brorsor som vill ha nya hem. Jag tycker att dom kan flytta till oss jag...   Risken är bara att matte får psykbryt och husse "säger upp sig". Kan vara dumt att riskera det.  Crazy & Clown heter smågrabbarna   , söta som bara den.

Den första bilden lägger jag in för att reta min jobbpolare Liliann, hon älskar mig i rosa t-shirt   

  

 

Jag har fått en flytväst!! Ganska larvigt kan man tycka, men man vet aldrig. Den ser väldigt liten ut, men den ska hålla vikten från 50 kg och uppåt. Bara att hoppas att den håller vad som lovas.

 

 

 

Jag vill visa er hur kul man kan ha på min nya gård. Ja den ligger vid storsjön och det är strandtomt    (kanske därför matte köpt flytväst?)

  

 

Förlåt husse, men jag bara måste lägga in en bild på oss grabbar.. Snygga killar, eller hur   

 

 

Nu är det gonatt från mig. Tjingeling / Börje 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards