Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Hundkurs - jobbigt!!

Av Börje - 22 april 2010 22:03

I går var vi på hundkurs. Det var så spännande så jag blev alldeles snurrig  

Sex stycken var vi, i åldrar från 13 veckor till 1 år. Två timmar höll vi på och jag är så TRÖTT idag. Kolla in bilden så får ni se hur trött jag är...

  

Vi fick lite läxa till nästa gång så vi har lite att träna på. Bland annat så skulle vi prova kläder... Ja ni läste rätt! Hon Anja sa att vi skulle må bra av det eller nåt. PYTTSAN!!! Aldrig...Inte...Vägrar...  Vi får se vem som avgår med segern - jag eller matte.

Nu är det dags att knoppa igen. Sov gott //Börje

 
 
Ingen bild

carola

24 april 2010 16:48

haha.näe Börje.skit i kläderna.. va e det för ideer. hihi du e stilig som du e ...
ha de kul på kurserna osså visar du vem du e, alltså den duktiga Börje..

 
Börje

Börje

24 april 2010 21:42

Tack!! Jag ska hälsa matte att "momma" håller på mig :-)

http://l8p8.bloggplatsen.se

 
Jobbpolarn

Jobbpolarn

26 april 2010 11:33

KLÄDER??? va é de för fjant sitter ju bara på handväskhundar...skämmigt. Kanske "fröken" skall prova å ha koppel å munkorg...?
Stå på deig Börje!

http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

 
Jobbpolaren

Jobbpolaren

26 maj 2010 21:34

DAX ATT BLOGGA IGEN BÖRJE....

http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Börje - 6 december 2010 21:43

  Jag är tillbaka   . Ganska prick ett halvår sen sist. Man kan tro att mycket ska hända och att utvecklingen ska gå framåt på sex månader, men - matte är lika j-la ouppfostrad som sist vi hördes. Möjligtvis har hon blivit lite lättare att få upp u...

Av Börje - 8 juni 2010 21:02

Idag har min matte inte varit riktigt klok... IGEN    Hon tog med mig till Tanne ridskola på lunchen för att.. Ja, inte vet jag vad det skulle vara bra för. Hästar är ju fina och så och inte särskilt skrämmande, men när dom börjar lukta mig i baken, ...

Av Börje - 1 juni 2010 21:39

Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Det är mattes fel!!! Hon lämnar inte ifrån sig datorn en enda sekund... Nu har jag tagit tillfället i akt och passar på när hon har lagt sig i sängen. (latmask) Idag blir det lite bilder från månaden som g...

Av Börje - 19 april 2010 23:09

Det är jag det      Kolla in den här länken och se bild på de små grynen. http://nattstjarnan.zoomin.se/P2711403#body   Kram från stolta brorsan Börje ...

Av Börje - 19 april 2010 22:49


En liten bild från min första cykeltur. Matte kunde inte ta kort samtidigt som hon cyklade. Vet inte var hennes simultanförmåga tagit vägen??   Hon var i alla fall riktigt nöjd med mig och jag var kanon - cool. Lugn som en filbunke och lyhörd som.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards