Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Förresten ..

Av Börje - 7 mars 2010 20:20

måste jag bara tala om att matte ljuger på mig!! Vågen som hon påstår att jag är rädd för - BAGGIS!! Nu i veckan så klev jag upp på den alldeles själv. Fattar inte vad hon (matte) snackar om. Jag är ju världens tuffaste hund jag  


Träffade lillmatte Joanna igår. Hon är inte riktigt klok hon!! Sitta på en häst!!!

  

Tjejen som står bredvid är Joannas kompis Melanie. Hästen heter Tibbe. Vilket namn va?! När man kan heta typ, Börje...


Idag när matte och jag tog en tur med sparken så påstod matte att hon blev less på mig. Helt otroligt - har kan nån bli det? Matte påstod att alla de där härliga, djupfrysta, bruna korvarna som låg efter byvägen var skit. HM! Jag tyckte de luktade mysigt jag  Jag var bara tvungen att lukta på varenda en, och det var många kan jag lova!


Dags att natta snart, jobbet kallar i gryningen och då gäller det att vara på topp.


Sov gott // Börje

 
 
Jobbpolarn

Jobbpolarn

8 mars 2010 11:57

Fattar inte jag heller....man kan väl inte bli less på en som heter Börje!!! framförallt inte för att han vill lukta på ALLT
A man got to do what a man got to do....

http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Börje - 6 december 2010 21:43

  Jag är tillbaka   . Ganska prick ett halvår sen sist. Man kan tro att mycket ska hända och att utvecklingen ska gå framåt på sex månader, men - matte är lika j-la ouppfostrad som sist vi hördes. Möjligtvis har hon blivit lite lättare att få upp u...

Av Börje - 8 juni 2010 21:02

Idag har min matte inte varit riktigt klok... IGEN    Hon tog med mig till Tanne ridskola på lunchen för att.. Ja, inte vet jag vad det skulle vara bra för. Hästar är ju fina och så och inte särskilt skrämmande, men när dom börjar lukta mig i baken, ...

Av Börje - 1 juni 2010 21:39

Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Det är mattes fel!!! Hon lämnar inte ifrån sig datorn en enda sekund... Nu har jag tagit tillfället i akt och passar på när hon har lagt sig i sängen. (latmask) Idag blir det lite bilder från månaden som g...

Av Börje - 22 april 2010 22:03


I går var vi på hundkurs. Det var så spännande så jag blev alldeles snurrig   Sex stycken var vi, i åldrar från 13 veckor till 1 år. Två timmar höll vi på och jag är så TRÖTT idag. Kolla in bilden så får ni se hur trött jag är...    Vi fick lit...

Av Börje - 19 april 2010 23:09

Det är jag det      Kolla in den här länken och se bild på de små grynen. http://nattstjarnan.zoomin.se/P2711403#body   Kram från stolta brorsan Börje ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards